Underground Music

Megpróbálok olyan zenékről szót ejteni, amelyikekről máshol nemigen hallani...

Megen csak plámpdídzsész

2007.11.15. 22:06 | Buxxx | Szólj hozzá!

Címkék: breakbeat plump dj's

Hát valahogy nem bírom követni továbbra se  a trendi zenéket. valaméknap azon kaptam magam, hogy tknót hallgatok, a 2000-es éve elejéről. hmmm. meg egy ideje elkapott a brrékbit láz. nem értem, de sose szerettem beállni a sorbe, akik ismernek azok tuggyák. szóval plump dj's ujra.
hazajöttem egy hivatali névnapozásról, pár kortyt bor után, aztán gondoltam rotyogtatok magamnak vmi zenét. önkéntelenül is s brék mappába mentem 2szer egymás után. namondom akkor lássuk.
braktam a kis winampomba a A Plump Night Out albumot. 2001et írunk, a break felfutása, virágzásának kezdete. mikor mág nem házasították minden szarral össze. hmmm. elég finom kis muzsika. lassan lehet egy elektronik sláger rásiót csinálni, mert ami ma folyik ezen a szintéren az sztem siralmas. alig van néhány értékelhető zene. ez a sok eletro kattogós 80-sa éve idéző gitáros éneklős FOSSSSS!! á bazzz felbosszant.
szóval gondoltam viszatekintek a régi időkhöz. régebben is szerettem én a bréket, de akkoriban még DNB fan voltam, és nem igazán gyüjtöttem mást. hiba volt. de hát az ember a saját hibáiból tanul. asszem. még szerencse az intenetnek, meg pár lelkes embernek, aztán ha nehezen is de hozzá lehet jutni a finomságokhoz. én most ezt teszem. ajánlom mindenkinek ezkben az fost a huggyal és szarral öszehásító időkben.
písz!

A bejegyzés trackback címe:

https://buxxx.blog.hu/api/trackback/id/tr70230554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása