Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Underground Music

Megpróbálok olyan zenékről szót ejteni, amelyikekről máshol nemigen hallani...

Plump DJs

2007.10.15. 22:53 | Buxxx | Szólj hozzá!

Címkék: plump djs breakbeat

Már az idejét se tudom mikor hallgattam utoljára tőlük akármit is. valahogy urrá lett rajtam megint a breakbeat őrület. kár hogy a kedves nejem nem csípi. sebaj. szóval eccer csak hozzájutottam az ELASTIC BREAKS - THE SOUND OF BREAKBEAT általuk mixelt albumához. nemtom mikori mert nem találtam róla infót, igaz nem is sokat keresetem. ha a mixmag környékén körbenézek, akkor biztos megvan, de kit érdekel mikori.
egy intorval nyit - semmi különös.
aztán BBAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMM Elekronauts- Bumper. Ismertem már ezt a számot, de hogy ekkorát üssön még most is. huhhhh lefőttem. aztán Krafty Kutssal lazit egy kicsit, és akkor megint belecsavar, Freq Nasty&Dee Klineval. BIMMMMMM. Bár ennek kicsit gépiesebb szárazabb a hangzása, de  a kemény basszusok miatt igazán remek választás volt. Kis lazulás, mélyebb, lágyabb hangok, egy saját szerzeményükkel, ez folytatódi a General Midivel, aztéán tejesen érthetetlen módon vmi funky beütésű Dj Icey következik a sorban, akit Belushi követ hasonló érzésekkel, aztán egy huszárvágással egy kis elszállás jön, ami számomra a funky után igazi megváltás. Ismét saját trekk a Fever, ami először gyengusabbnak tünt, de a közepe felé valami mintha megmozdult volna benne, de nem az igazi, és ezen a Funkaholicsnak se sokat sikerült javitania a Kraftwerkes szövegeléssel meg pláne és az egésszet  a sárba nyomja egy saját az Elektric Disco. Ezután a Dephazz kicsit houseosabbnak (talán tech, de ezt nem vágom) hat, amit valami hasonlő követ, és igy tovább, egy kis Dj Technique definiciójával Lee Coombs remixel acidjában. Az utolsó 2 számról meg vagy jót vagy semmit... Igaz az utolsó sajátjukban a Scram-ben eccer megtekerik a potit dulván, ami egy acid party igazánn felpötgeti a népet.
Szóval mikor arra gondoltam, hogy írok erről az albumról, hogy mert ez mekkora jó, még nem gondlotma, hogy a felénél meggondolom magam. ppfffffff. na mindegy.

Jah a kispál meg amit ígértem: 1*meghallgat, aztán F8.

A bejegyzés trackback címe:

https://buxxx.blog.hu/api/trackback/id/tr54197579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása