Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Underground Music

Megpróbálok olyan zenékről szót ejteni, amelyikekről máshol nemigen hallani...

Fröcsi után

2007.07.04. 00:27 | Buxxx | Szólj hozzá!

Címkék: világválasztó

Most olvastam egy cikket a falusi (Vámosszabadi) fiatalokról. Hogy nekik mennyire más az életük. meg hogy mennyien vágynak pestre a nagy lehetőségek reményében. meg hogy a helyi vagányok azok akik elektrót hallgatnak meg ilyesmik.
elektrót hallgatni vagány dolog? pfff
valami el van tévesztve ebben a világban. mért kell elhitetni a 13-18 évesekkel ijen dolgokat. meg hogy fifti geci cent a sztár. meg ijesmi. talán ha egy huszáros vágással kicserélnénk a zeneipar meghatározóit. utópia. de akkor mi a megoldás? semmi. nincs megoldás. amíg nincs itt a lóvé, és nem én irányítok, addig nincs megoldás. tépjem a szám, hogy héj gyerek van ezeken a fosokon kívül más is! elég volt. belefárattam.
az azér jó érzéssel tölt el, hogy legalább egy embernek sikerült felnyitni a szemét, lekapcsolni a nagy gépezetről, és megismertetni vele egy teljesen más és értékes világot. a feleségemet. és tuggyátok mi? nem is volt nehéz. nem volt idegtépő. nem volt szócséplő. nem tartott hónapokig. megmutattam neki vagy 5-10 előadót, aztán azt mondta. -hogyhogy ezekről még nem hallottam? éreztem én hogy nincs rendben valami. de most mintha......
hát legalább ezért megérte....

A bejegyzés trackback címe:

https://buxxx.blog.hu/api/trackback/id/tr35111220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása